Ik ben mijn factuur kwijt, wat nu?
Facturen zijn opgeslagen onder het klant dashboard onder het overzicht van al je bestellingen. Hier kun je de facturen als pdf bestand downloaden. Om toegang te…
Zijn jullie aangesloten bij een winkelkeurmerk?
Ja, vanaf dag 1 zijn wij aangesloten bij het keurmerk van WebwinkelKeur. WebwinkelKeur zorgt ervoor (controleert) dat wij aan alle regels voldoen die je als…
Hebben jullie ook een digitale nieuwsbrief?
Uiteraard! Wil je onze (digitale) nieuwsbrief ontvangen, dan kun je je hier abonneren/inschrijven. Onze nieuwsbrieven verschijnen regelmatig, maar zeker niet dagelijks en uitschrijven kan op…
Waar vind ik het formulier voor herroeping?
Formulier voor Herroeping Het formulier voor herroeping heb je nodig wanneer je van plan bent om je aankoop te retourneren. Hoe je dit precies doet…
Waar vind ik het klant dashboard?
Het Klant Dashboard Je klant dashboard vindt je terug onder het [icon name=”user-times” class=”” unprefixed_class=””] icoontje in het hoofdmenu. Om toegang te krijgen tot je klant dashboard moet…
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel wordt je bestelling door ons verstuurd Wanneer je bij Zilverjuweel bestelt proberen we je bestelling de eerste volgende werkdag (maandag t/m vrijdag) voor verzending…